Har du kontroll på dine samtaler i kø?

Har dere full kontroll på antall henvendelser så kan du planlegge bemanningen din?

Med ett verktøy for kømonitorering får du blant annet følgende fordeler

  1. En detaljert oversikt over samtaleflyten i bedriften (tale, epost, chat e-mail)
  2. Enklere bemanningsplanlegging
  3. Bedre kunde service
  4. Sanntidoversikt over all samtaleflyt til en hver tid

Noe av den detaljerte informasjonen dere vil få en oversikt over ved å ta i bruk vårt verktøy for kømonitorering -Quality Monitor vil være

  • Oversikt over antalle besvarte , ubesvarte og tapte samtaler
  • Gjennomsnittelig håndteringstid og ventetid
  • Antall påloggende agenter og ikke
  • Oversikt over tilbakeringsforespørsler
  • Oversikt over antall vidresendte samtaler
  • Får en oversikt over maks ventetid

Visste du at ved å investere i denne løsningen kan du på en enkel måte gjenbruke lisensene og ta de med over i Teams.

Høres dette intressant ut og ønsker dere og prøve ut noen av forslagene vi har listet opp nedendefor ta kontakt med oss.

  • Prøv produktet – i 2 måneder før dere bestemmer dere
  • Demo – vi demostrerer produktet for deg og din bedrift
  • Betal for 10 måneder og få tolv.

Ønsker du og vite mer om Competella og våre løsninger, ta kontakt.