Våre funksjoner

Samtaler i kø?

Flommen av henvendelser på telefon, e-post, chat og fra nettsiden kan være utfordrende for både små og store bedrifter. Med et effektivt kontaktsenter fra Competella får dere samordnet all kommunikasjon. Det gir raskere samtalehåndtering og kortere ventetid. Med Skype for Business som plattform kan dere fortsatt velge de teleoperatørene som passer best for virksomheten.

Ubesvarte anrop?

Competella hjelper kundesenteret og sentralbordet å finne fram til riktig person, og kanskje aller viktigst; sørger for at den som tar kontakt får svar. Dere har full samtalekontroll og ingen chat eller samtale går tapt. Kommunikasjonsløsningen inkluderer køhåndtering, kalenderintegrasjon, call back-funksjon og mye, mye mer.

Sikker og fleksibel kommunikasjon

Med Competella har dere full kontroll over egen kommunikasjon. Alle data er kryptert og kan lagres i bedriftens eksisterende datamiljø. Selv om løsningen har avanserte funksjoner som kø- og gruppeanrop, opplest fravær og talemeldinger er den fortsatt enkel i bruk. Med detaljerte statistikker finner dere raskt fram til eventuelle flaskehalser i systemet.

Hvorfor Competella?

  • Effektiv og sikker kommunikasjon​

  • Mulighet for flere teleoperatører​

  • Avanserte funksjoner men enkelt i bruk​

  • Bedre utnyttelse av ressurser i kontaktsenteret​
  • Raskere respons fra riktige ressurser

  • Kortere ventetid for den som tar kontakt

  • Færre anrop til feil person og færre viderekoblinger

  • Enklere bemanningsplanlegging
     
  • Identifisering av flaskehalser i systemet

  • Nyttige tall og statistikker

  • Passer for alle bedrifter og alle bransje

  • Krypterte data, på bedriftens egen server