Competella Communication Suite for Teams

I dag kunngjør vi i Competella, lanseringen av en skybasert versjon av vår kommunikasjonsplattform – Competella Communication Suite for Teams. Plattformens første tjeneste ut er Contact Center Workgroup og Quality Monitor for Teams. Den nye plattformen er utviklet for kunder og partnere som i dag bruker eller planlegger å bruke Microsoft Teams for Telefoni.

Med Competella Contact Center Workgroup (CCW) kan du tilby en brukervennlig gruppenummer- og kontaktsenter funksjonalitet for teamene dine i organisasjonen, basert på Microsoft Teams-teknologien. Competella Quality Monitor (QM) gir sanntid overvåking av alle køer og agenter. Du kan få en online oversikt av f.eks. hvor mange samtaler som venter i kø, hvor mange agenter som er opptatt i en samtale og gjennomsnittlig ventetid på innkommende samtaler.

Utgivelsen inkluderer også en betaversjon av Competella Contact Center Enterprise (CCE) og Competella Attendant Console (AC) funksjonalitet. CCE- og AC-funksjonaliteten er planlagt å være generelt tilgjengelig i 2. kvartal i år.

Competella Cloud Services
Competella Cloud Services og Competella Communication Suite for Teams er bygget på Microsoft Azure og Teams Calling API fra Microsoft. Med en enkel prosedyre kan du konfigurere og koble Office365-tjeneren til Competella Cloud Services og begynne å bruke applikasjonene i Competella Communication Suite. For å gi et høyt sikkerhetsnivå bruker alle applikasjoner og grensesnitt Identity Server for autentisering, og all ekstern kommunikasjon er kryptert for å beskytte integriteten og konfidensialiteten av data sendt over internett.

For mer detaljert informasjon, vennligst ta kontakt med oss:
vibecke.flinskau@competella.com Country Manager Norway
Thomas.Mclennan@competella.com Sales Manager Norway